woensdag 25 mei 2016

Bodyschutz motip

De MoTip High-Solid UBC is overspuitbaar met alle. Dit was altijd wel het beste. Ik heb nog niks kunnen vinden. De medium hardheid genomen. Vindt het nette prijs.


MoTip Sprayplast Removable Coating – Transparant Glans – 500ml. Ik denk dat het uitgesloten is dat je nog de originele bodyschutz kan krijgen. Ik vind die motip anti steenslag ook fijn spul.


Dinitrol 4(ook moeilijk te vinden bodyschutz ). Productbeschrijving motip. Buy online from vinnybyrne. Roest never nooit niet meer ! Het spuitbus handvat is universeel te gebruiken. Je kunt het verven met kwast of roller of met een bodyschutz spuitpisool aanbrengen. Motip bitumen undercoating 5ml.


Bodyschutz motip

MoTip Stone Chip Spray (High Solid) is a underbody coating against chippings to treat the underside and. Die voor diverse doeleinden kunnen worden gebruikt zoals bodembescherming, transparante waxen, hoge temperatuur wax, bodyschutz enzovoort. Fertan die ik later met Ferpox grondt en met bodyschutz afwerk. Normaliter gebruik ik de motip (spuit) primer want die droogt lekker snel . Bodyschutz is wat je zoekt ! PU kit, Gebruik dan een overspuitbare bodyschutz. FREE Delivery Across . Niet duur en ziet er super strak en origineel uit.


Naast de overspuitbare bodyschutz (anti steenslag) heb ik ook nog een pot motip bitummen staan. Als ik het zo hoor van de hamerhite ga ik . Spuiten met bodyschutz niets? Ken ik niet is dat hetzelfde als de steenslag van motip ? Geplaatst door johnny5-sep :henk overspuitbare bodyschutz wordt alleen . Steenslag van motip is hetzelfde ja!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.