donderdag 23 juli 2020

Wagonplanken lemmer

Wagonplanken lemmer

Wij bieden een interessante collectie Keramiek en Glas aan. Aardewerk, porselein, kristal en glas worden doorlopend toegevoegd. En je houdt er een prachtige creatie aan over. Bij een glas-in-loodraam is dit mogelijk, u kunt uw eigen creaties laten maken. Dit zijn niet alleen ramen, maar ook lampenkappen en raamhangers.


Daarnaast zie je steeds vaker toepassingen van glas in lood ramen als voorzetraam, raamhanger , paneel of wanddecoratie, waarbij de functie puur decoratief is . In mijn vrije tijd vind ik het heel leuk om met glas in lood bezig te zijn. Ik volg cursussen en maak thuis dingen, check bijvoorbeeld deze. Je moet ingelogd zijn om een commentaar te plaatsen.


Zoek naar: Meest recente berichten. Traditionele raamhanger. Deze raamhanger komt uit een oud pand. Hij was in zeer slechte staat toen hij bij ons . Glas-in-lood hanger, quiltpatroon.


Gemaakt door mijn man Cor Hoogendoorn. Interesse in deze hanger? Op het kozijn bevestigd. Maat 600x400mm per paneel. Nederland - Tweede helft 20e.


Raamhanger de fluitspeler - gebrandschilderd glas-in-lood. Voor zowel ramen, deuren, voorzetramen en raamhangers kunt u bij ons terecht. Uw eigen ontwerp in glas in lood. Romy Westerhof Glaskunst maakt nieuwe glas. Hieronder vindt u een aantal glas-in-lood raamhangers.


Wagonplanken lemmer

Liever een ander ontwerp, formaat of vorm? Geen probleem, wij ontwerpen en maken glas-in-lood op . Genoemde prijs is een indicatie. Afmetingen: x cm. Of misschien klein beginnen met een glas-in-lood raamhanger ? Er is veel mogelijk bij Eenvoud. Dit is een cursus van dagdelen.


Naast import maakt Foka ook Tiffanyglaslampen in eigen atelier. Bent u op zoek naar een. Voorzetramen- raamhangers. Loodmes Solingen (met hamerzijde) . Deze glas-in-lood raamhanger is volledig kidsproof, leuk om te maken en gaat niet stuk als . Glas in lood deur Bovenlichten serie.


Wagonplanken lemmer

Scroll naar bovenzijde. Ik gebruik cookies om mijn website te verbeteren. Als je verder gaat, weet ik dat je hieraan mee wilt. Ik ben echt dol op glas in lood. En wij hebben het geluk dat we een huis hebben gevonden met een.


Afbeelding van kind met muts. Sunny Buddha is een volledig met de hand vervaardigde. Jongen met everzwijn, 25.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.