maandag 30 september 2019

Ocean interiors prijslijst

Dit zijn behandelingen voor zowel de onderkant als de holle ruimten. Beschermingsmiddel voor de onderkant en zichtbare carrosserie onderdelen van. MOTIP UNDERCOATING ANTI STEENSLAG GRIJS 500ML (1ST).


De nummer in auto - coating. Ik ben eens in Autobild of Autoweek ook een artikel tegengekomen. Binnenkant van kokers kan ik mij voorstellen, maar hoe onderkant en.


Toen ik mijn auto heb opgeknapt heb ik het hele chassis eerst kaal. Dáárna heb ik de hele boel in de undercoating geblabberd (en flink ook). Ik heb een vraag ik heb nu mijn auto zowat kaal staan en wil beginnen met. Een coating is een ontzettend harde en sterke beschermlaag op de lak van je auto.


Maar wat houdt het in? Lees het bij Car Care . Motip undercoating overschilderbaar. Een ideale roestbeschermer voor de zichtbare onderkant van de auto. Vormt een taaie, elastische beschermlaag tegen . De auto heeft jaar geleden een behandeling gehad met een. Gelukkig nog niet erg want het zijn luchtbellen in de coating zelf en niet tot op het metaal.


Voor de onderzijde geldt dat zonder underbodycoating en alleen maar normale verf altijd beschadigingen ontstaan. Roest van binnen uit zal bij . Na het schoonmaken wordt de undercoating van de auto gedroogd en voorzien van een undercoating van het merk Turtle Wax. En pas daarna de onderkant inspuiten met bv bitac, bedliner coating ,. Anti steenslag is.


Ik zou ook graag de onderkant nog eens willen behandelen zodat hij nog enkele. En de coating onder de wagen bleef maanden stinken. De onderzijde en wielkasten van uw auto krijgen tot slot een beschermlaag over de Dinitrol ML met Dinitrol Metallic. Deze met aluminium versterkte coating. Tectyleren van uw auto voorkomt doorroesten.


Wij behandelen de onderzijde van uw auto preventief met een stevig beschermende coating. Nano coating van camper custom care. Verdringt het water en is duurzaam actief tegen roest. Voor een goede bescherming van uw koetswerk biedt Autozijn selectie roeststop en bescherming tegen bitumen aan. Vaak worden de wielkasten, remmen en onderzijde van de auto vergeten, maar ook deze kan je makkelijk netjes houden en beschermen met . Hoe kan je aan de roest vorming zien of de auto veel gereden heeft of stil heeft gestaan.


Ocean interiors prijslijst

Hoe komt het dat na een of twee jaar niets meer van de onderzijde coating te. Vuil en water dat met kracht tegen de onderkant alle delen bombardeert . Dit is ook voor de onderzijde van de auto , waar op sommige plaatsen echter wel de undercoating reeds verwijderd is. Bodembescherming wordt veel gebruikt bij oldtimers en jeeps om de onderzijde te beschermen tegen steenslag en corrosie. Ontdek hier het gamma.


Onderzijde behandeling. De bodem van uw auto wordt onder hoge druk gereinigd en van een beschermende anti-roest laag voorzien.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.